Lördag

Hej där. Mår ni bra? Hade ni en fin gårdag? 
Jag hade i det stora hela en supertrevlig dag som bjöd på en så himla fin överraskning. Vår Amanda är hemma från New Zeeland!! Den rackaren lurade oss allihop och dök upp från ingenstans. Hon skulle egentligen inte komma hem förrän närmare sommaren. Fint att hon är här. Jag, Jennie och Amanda gick efter en fika på bio, 12 years a slave (sevärd), sen piercade vi oss innan vi fortsatte hem till Jennies föräldrar på middag. Innan vi åt bjöds det på bubbel och chokladdoppade jordgubbar i alla-hjärtans-dag-tema. Så fina! 
 
I alla fall, efter maten mötte vi upp gänget för några öl. Det blev nog några för många för satan i gatan vad jag inte mått bra idag. Det var länge sedan jag var så bakis. Lite halv generat antog jag Jennies himla nominering också. Tycker verkligen att hela grejen är helt meningslös. Praktexempel på vad lite berusning kan göra med ens knopp haha. Aja, nu är videon där och sånt är livet. Om jag hade gjort det idag skulle jag istället utmanat till att smsa 50kr till Rädda barnen eller annan hjälporganisation. Lätt att vara efterkloker. Men jag kan ju faktiskt nominera er! Så, ni har 24h på er. Go!
 
En tråkig sak som hände igår var dock att min mobil blev stulen. Min fina, nya, lilla snövit. Fy katsiken för den som hade mage att knycka den. En polisanmälan är gjord och jag kommer få en ny genom försäkring men ändå, så himla tråkigt. 
 
Two pics i hallen innan jag åkte hemifrån igår. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0