Söndag

Hej på er!
 
Hoppas ni mår bra. Jag är nu tillbaka efter några dagars frånvaro. Förra veckan var inte att leka med. Var tvungen att sitta uppe sent på nätterna och gå upp tidigt på mornarna för att hinna klart med examensarbetet. Men det var det värt för i torsdags, några minuter innan deadline, blev jag klar! Sen dess har kroppen varit helt urladdad. Idag känner jag mig lite mer som människa då jag tog en rejäl sovmorgon och har slappat hela dagen. Den här veckan har jag bara en presentation om Dadaism och ett kriminologiprov på schemat vilket känns riktigt skönt. En annan positiv sak är att jag förra veckan fick klartecken om ett sommarjobb. Det är inte helt klart hur arbetsperioden kommer se ut men det kommer bli riktigt kul. Man kan säga att jag och tre till har blivit anställda av kommunen för ett projekt. Upplägget är inte helt bestämt men i stora drag ska vi undersöka hur ungdomsinflytandet i kommunen ser ut i nuläget samt hur man ska förbättra ungdomsinflytandet. Resultatet kommer väl sammanställas i någon form av skriftlig rapport. Spännande och utmanande uppgift!
 
Nu  ska jag äta glass och chokladsås. 
Ha en fortsatt fin söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0