Söndag

Åh, försöker att inte deppa allt för mycket över mobilstölden men det är fasen inte lätt. Det går så långsamt allting, försäkringsbolag som skall ringas, polisanmälningar, nummer som skall spärras osv. Jag vill ju bara ha tillbaka min mobil. 
 
Jaja, till något roligare, idag spelade vi säsongens första träningsmatch. De första matcherna är alltid lite som bambi på hal is haha. Ett vinteruppehåll från elvamannaplanen gör mycket med både kropp och knopp. Inomhusfotboll är ju en helt annan sport. På elvamanna är det stora ytor som skall täckas och vårdas haha. Men matchen gick helt okej för att vara premiär och kroppen kommer vara lite mör de närmaste dagarna. Jag tror inte jag har kastat så många inkast någonsin haha, är beredd på rejäl träningsvärk i armar och axlar. Men det är gött. 
 
Nu måste jag ta tag i plugget. Ska försöka få klart min avhandling idag. Wish me luck!
 
Puss
Här ser ni förresten mitt lilla öra som är nypiercad, den brevid ringen är nyast. Just nu sitter där en ful läkering i titan men om några månader kan jag byta haha ;) 
Har skaffat skägg också. Svårt att kontrollera hårväxten...
Signe aka galen sjöman. Ajaj kapten
åhå, vad kul man kan ha med photobooth. Signe aka krim-från-the-hood
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0