142dagar

Livet är så himla upp och ner just nu. Det är 142 dagar kvar till studenten. Det är inte klokt men helt fantastiskt. Det kommer gå så fort! Samtidigt har jag panik på att som skall göras och fixas innan dess. Hur ska det lösa sig? Allt från gymnasiearbete till balklänningar stressar skiten ur mig. Jag vill bara att studentdagen skall vara här samtidigt som jag vill passa på att ha kul de sista månaderna av gymnasiet. Sen är det andra bullar. Jag har inga planer på att studera vidare på en gång men istället är det jobb som skall sökas och lägenhet som skall fixas. Till våren tänke jag göra högskoleprovet. Det är första gången jag gör det och jag har inga större förväntningar. Om det går åt fanders kan det bara bli bättre nästa gång. Vi har också gjort en del gamla prov i skolan vilka har gått helt okej. Det som oroar mig mest är matten. Jag får se till att gå en repetitionskurs innan, har ju inte läst matte på snart ett år och man tappar det så nedrans fort. Det är som ett språk och måste underhållas.
 
Jag skickade precis in en essä vi skrivit i svenskan, kan ha varit den segaste texten jag någonsin skrivit. Jag var tvungen att pressa ut vartenda ord. Fifasen. Min belöning får bli ett avsnitt PH. Skämmigt men ack så underhållande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0