Onsdag

God morgon! 
 
Idag är jag ledig från skolan men inte från plugget. Idag ska jag göra klart mitt examensarbete. Det jag har kvar är att skriva ett abstract. Man kan säga att det är som en liten, liten miniversion av arbetet. En kort sammanfattning som ska stå allra längst fram i arbetet. Den man som läsare läser innan man bestämmer sig för om man vill läsa hela arbetet. Alltså viktigt att väcka intresse och samtidigt hålla det kort och koncist. Min förmiddag kommer alltså gå till att få ner ett 22 sidors arbete till cirka en halv sida, abstract skall också vara skrivet på engelska. Wish me luck!
 
I eftermiddag ska jag göra något desto roligare. Min balklänning har anländt till ett DHL-lager så jag ska ta med mig farmor på äventyr och hämta den. Pirrigt värre. Jag hoppas verkligen att klänningen passar och att den är lika fin som på bild. Ni kommer få lite sneaky-peaky-bilder men ingen helkropp förrän dagen D, 25 maj. (Kommer antagligen inte kunna hålla mig men ändå.. haha)
 
Ha en fin dag! 
Puss
 
Saknar just: kicka fotboll, grönt gräs och sommarkvällar (snaart!!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0