Sakta men säkert...

God morgon i regnrusket. 
Det är tisdag vilket för mig innebär kort dag i skolan. Tur det, annars hade jag troligtvis stannat hemma. Sjukdomen är kvar i kroppen även om den långsamt börjar släppa. Igår åkte jag hem efter första lektionen. Vill inte ha massa frånvaro så jag gjorde ett försök men det gick inte. Det blev att åka hem till soffan och kurera. Har börjat titta på en serie som heter Suits. Den är egentligen skitdålig utifrån många synvinklar, till exempel att den har väldigt stereotypa könsroller, att den är på gränsen till sexistisk, samt att den handlar om den kapitalistiska värld som jag ifrågasätter väldigt hårt. Men, serier har ofta en tendens att linda tittare runt lillfingret ooch jag tycker det är kul med juridik.
 
Idag taggar jag muntlig bokrecension och årsmöte för Hvitfeldtska elevkår. Ny styrelse skall väljas och den nuvarande ska tacka för sig. Det ska bli kul att höra deras verksamhetsberättelse. Hoppas även att få träffa på lite nygammalt elevkårsfolk. Det hade varit trevligt!
 
Ha en fin dag. 
Pussen
 
En veckas sjukdom sätter sina spår. Ser verkligen sliten ut just nu. Men snart är det fräsch Gry, frisk och kry! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0